Циљ часа: Развијање креативног изражавања, тимског рада и правилног изговора кроз драматизацију.
Ток активности:
- Час српског језика: Ученици су радили на изражајном читању текста басне. У фокусу је било разумевање ликова и њихових особина, као и вежбање правилног акцента и дикције. Примењиване су дефектолошке методе, попут индивидуалног вођења и корекције изговора.
- Час ликовне културе: Ученици су израдили маске корњаче и зеца користећи разне материјале. Активности су подстицале креативност и вештине фине моторике.
- Час грађанског васпитањa: Ученици су анализирали понашање ликова из басне (стрпљење корњаче и ужурбаност зеца) и разговарали о значају упорности и поштовања различитог темпа рада.
- Драматизација: На завршном часу ученици су, подељени у групе, увежбавали сцене из басне. Методе као што су понављање, моделовање понашања и охрабривање коришћене су како би се оснажило самопоуздање ученика.
Резултати: Ученици су успешно извели драматизацију, показујући напредак у читању, говорној експресији и тимском раду. Рад је прилагођен могућностима сваког ученика, уз додатну подршку тамо где је било потребно.