ПРОГРАМ ЕКСКУРЗИЈА И НАСТАВЕ У ПРИРОДИ УЧЕНИКА 2024/25.год.

 

ЕКСКУРЗИЈЕ ЗА ШКОЛСКУ 2024/2025.ГОДИНУ

 

Први и други разред

  • Засавица – Сремска Митровица
  • Једнодневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

 

Трећи и четврти разред

  • Топола – Орашац
  • Једнодневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

 

Пети разред

  • Деспотовац – Манасија – Ресавска пећина
  • Једнодневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

 

Шести разред

  • Нови Сад – Музеј града – Сремски Карловци
  • Једнодневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

 

Седми разред

  • Ниш – Ћеле кула – Врање – Јагодина
  • Дводневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

 

Осми разред

  • Виминацијум – Голубац – Ђердап – Лепенски вир
  • Дводневна екскурзија јесен 2024/пролеће 2025.године

Настава у природи

  • Гоч

Пролеће 2025.године 

Циљ екскурзије:

  • Остваривање сврхе, циљева и задатака образовања, као и циљева и задатака наставних предмета;
  • да ученици напредују ка реализацији одговарајућих Стандарда образовних постигнућа;
  • да се оспособе да решавају проблеме и задатке у новим и непознатим ситуацијама;
  • да развију мотивисаност за учење и заинтересованост за наставне садржаје,
  • непосредно упознавање с појавама и односима у природној и друштвеној средини, упознавање с културним, историјским и духовним наслеђем и привредним достигнућима.

Задаци:

  • Развијање љубави према отаџбини, њеној историји и природним лепотама
  • неговање позитивног односа према националним и културним етичким и естетским вредностима, спортским потребама и навикама
  • развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика;
  • упознавање начина живота и рада људи појединих крајева;
  • развијање позитивног односа према националним, културним и естетским вредностима;
  • продубљивање, проширивање и обогаћивање знања и искустава ученика;
  • оспособљавање за решавање проблема, повезивање и примењивање знања и умења;
  • неговање солидарности хуманизма, другарства и осећаја заједништва;
  • успостављање непосреднијих односа између наставника и ученика и ученика међусобно;
  • развијање свести о значају одрживог развоја и изграђивање еколошких навика и навика заштите животиња;
  • уочавање и именовање биљака и животиња различитих станишта
  • подстицање самосталности ученика и одговорности за сопствено понашање;
  • проучавање објеката и феномена у природи;
  • уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима;
  • развијање способности орјентације у простору;
  • задовољење спортских потреба и стварање спортских навика;
  • развијање позитивних социјалних односа;
  • разумевање значаја здравља и здравог начина живота.

 

НАСТАВА У ПРИРОДИ ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1-4.РАЗРЕДА

  • Тара
  • Време реализације – пролеће 2024.године (седмодневна)

 

Задаци и садржаји

  • побољшање здравља и развијање физичких и моторичких способности ученика ;
  • задовољавање основних дечијих потреба за кретањем и игром ;
  • очување природне дечије радозналости за појаве у природи и њихово упознавање кроз одговарајуће активности ;
  • развијање способности запажања појава и процеса у окружењу и уочавање њихове повезаности у конкретним природним и друштвеним условима ;
  • подстицање самосталности кроз непосредне истраживачке задатке ;
  • развијање свести о потреби заштите животне средине и изграђивање еколошких навика ;
  • упознавање природно-географских, културно-историјских знаменитости и лепоте места и околине;
  • упознавање са начином живота и рада људи појединих крајева ;
  • упознавање разноврсности биљног и животињског света и уочавање њихове повезаности ;
  • упознавање са карактеристикама годишњих доба у природи и смењивање
  • временских прилика;
  • развијање способности сналажења у простору и времену;
  • развијање правилних хигијенско-здравствених навика и подстицање самосталности у обављању личне хигијене и бриге о себи;
  • стварање навике за неговање редовне физичке активности и за што чешћи боравак у природи ;
  • формирање навика редовне и правилне исхране ;
  • разумевање и уважавање различитости међу ученицима ;
  • подстицање групног рада, договарања и сарадње са вршњацима кроз одговарајуће активности.

 

 

ПРОГРАМ ЕКСКУРЗИЈА И НАСТАВЕ У ПРИРОДИ УЧЕНИКА 2023/24.год.

ЕКСКУРЗИЈЕ ЗА ШКОЛСКУ 2023/2024.ГОДИНУ

 

Први и други разред

  • Засавица – Сремска Митровица
  • Једнодневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Трећи и четврти разред

  • Топола – Орашац
  • Једнодневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Пети разред

  • Деспотовац – Манасија – Ресавска пећина
  • Једнодневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Шести разред

  • VI разред – Нови Сад – Сремски Карловци
  • Једнодневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Седми разред

  • Ниш – Ћеле кула – Врање
  • Дводневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Осми разред

  • Виминацијум – Голубац – Ђердап – Лепенски вир
  • Дводневна екскурзија јесен 2023/пролеће 2024.године

 

Циљ екскурзије:

  • Остваривање сврхе, циљева и задатака образовања, као и циљева и задатака наставних предмета;
  • да ученици напредују ка реализацији одговарајућих Стандарда образовних постигнућа;
  • да се оспособе да решавају проблеме и задатке у новим и непознатим ситуацијама;
  • да развију мотивисаност за учење и заинтересованост за наставне садржаје,
  • непосредно упознавање с појавама и односима у природној и друштвеној средини, упознавање с културним, историјским и духовним наслеђем и привредним достигнућима.

Задаци:

  • Развијање љубави према отаџбини, њеној историји и природним лепотама
  • неговање позитивног односа према националним и културним етичким и естетским вредностима, спортским потребама и навикама
  • развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика;
  • упознавање начина живота и рада људи појединих крајева;
  • развијање позитивног односа према националним, културним и естетским вредностима;
  • продубљивање, проширивање и обогаћивање знања и искустава ученика;
  • оспособљавање за решавање проблема, повезивање и примењивање знања и умења;
  • неговање солидарности хуманизма, другарства и осећаја заједништва;
  • успостављање непосреднијих односа између наставника и ученика и ученика међусобно;
  • развијање свести о значају одрживог развоја и изграђивање еколошких навика и навика заштите животиња;
  • уочавање и именовање биљака и животиња различитих станишта
  • подстицање самосталности ученика и одговорности за сопствено понашање;
  • проучавање објеката и феномена у природи;
  • уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима;
  • развијање способности орјентације у простору;
  • задовољење спортских потреба и стварање спортских навика;
  • развијање позитивних социјалних односа;
  • разумевање значаја здравља и здравог начина живота.

 

НАСТАВА У ПРИРОДИ ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1-4.РАЗРЕДА

  • Тара
  • Време реализације – пролеће 2024.године (седмодневна)

 

Задаци и садржаји

  • побољшање здравља и развијање физичких и моторичких способности ученика ;
  • задовољавање основних дечијих потреба за кретањем и игром ;
  • очување природне дечије радозналости за појаве у природи и њихово упознавање кроз одговарајуће активности ;
  • развијање способности запажања појава и процеса у окружењу и уочавање њихове повезаности у конкретним природним и друштвеним условима ;
  • подстицање самосталности кроз непосредне истраживачке задатке ;
  • развијање свести о потреби заштите животне средине и изграђивање еколошких навика ;
  • упознавање природно-географских, културно-историјских знаменитости и лепоте места и околине;
  • упознавање са начином живота и рада људи појединих крајева ;
  • упознавање разноврсности биљног и животињског света и уочавање њихове повезаности ;
  • упознавање са карактеристикама годишњих доба у природи и смењивање
  • временских прилика;
  • развијање способности сналажења у простору и времену;
  • развијање правилних хигијенско-здравствених навика и подстицање самосталности у обављању личне хигијене и бриге о себи;
  • стварање навике за неговање редовне физичке активности и за што чешћи боравак у природи ;
  • формирање навика редовне и правилне исхране ;
  • разумевање и уважавање различитости међу ученицима ;
  • подстицање групног рада, договарања и сарадње са вршњацима кроз одговарајуће активности.